Kar Küresi Nasıl Yapılır?

Evde Kar Küre Yapımı Kar Küresi Yapımı Okul Öncesi Kar Küresi Yapımı Malzemeler Kar Küresi Yapımı Evde Kar Küresi Yapımı Eskid...

Evde Kar Küre Yapımı
Kar Küresi Yapımı Okul Öncesi
Kar Küresi Yapımı Malzemeler
Kar Küresi Yapımı

Evde Kar Küresi Yapımı

Eskiden yılbaşında hediye çekilişi yapılırdı sanırım hala da yapılıyor okullarda bilmiyorum :) İlk alacağımız hediye kar küresi olurdu yani ilk akla gelen. Şimdilerde pek rastlamıyorum kar kürelerine belki de eskiden vardı düşüncesinden kurtulamadığım içindir :) Çocuklara kar küresinden bahsettiğimde nasıl birşey olduğunu anlamaya çalıştılar. Ben de evdeki malzemelerle yaparak göstermeyi denedim. İçinde kullandığım simden dolayı sim küresi oldu diyebiliriz aslında. Yapımı çok kolay malzemeler de kolay bulunabilir yada evde varsa hemen yapılabilir.

Kar Küresi Yapımı İçin Malzemeler

  • 1 adet küçük boy kavanoz(bitmiş mini reçel kavanozu kullandım kapağını birkaç kat beyaza boyadım)
  • 1 adet seçtiğiniz bir oyuncak yada obje
  • İstenilen renkte sim, pul
  • Silikon yada kuvvetli yapıştırıcı
  • 2 çay kaşığı gliserin


Kar Küresi Nasıl Yapılır?

  • Kavanozun kapağına sıcak silikon yada kuvvetli yapıştırıcı sürelim. Oyuncağı buraya koyup yapıştıralım.
  • Kavanoza üstünden 1 parmak kadar boşluk kalacak şekilde su dolduralım.
  • 1 çay kaşığı sim, 2 çay kaşığı gliserin, biraz pul ekleyelim ve kapağını sıkıca kapatalım.
  • Kurdela ile kapağını süsleyebilirsiniz isterseniz.
Evde Kar Küresi Yapımı

Evde Kar Küresi Yapımı

Evde Kar Küresi Yapımı
Evde Kar Küresi Yapımı

Evde Kar Küresi Yapımı



DAHA FAZLASI

new 8146800977097086754

Yorum Gönder

  1. Çook beğendim 👍👍 Süper olmuş

    YanıtlaSil
  2. Yazınız çok güzel, tebrik ederim. Bizde şişme kar küresi üretiyoruz :) https://www.karkuresi.net adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item