Gramofon

Gramofon İlginç Sunumlar Farklı Tabak Sunumları Food Art, Plate Art Yiyeceklerle farklı tabak süslemesi   paylaşmaya devam ed...

Gramofon

İlginç Sunumlar
Farklı Tabak Sunumları
Food Art, Plate Art

Yiyeceklerle farklı tabak süslemesi paylaşmaya devam ediyorum. Bir anda ortaya çıkan bu görseller sonra tek çatalla mideye inebiliyor:) Bazen uyumsuz tatlar kullanabiliyorum ama araya bir yudum su içince gayet de güzel oluyor tadı.
Bu yaptığım "gramofon" bana bakınca ayrı bir zevk veriyor. Müziksever biri olarak müzikle ilgili bütün ayrıntıları ve müzik aletlerini de seviyorum. Her resme yada yaptığım her işe müzik katmak mutluluk veriyor bana. Ruhum dinleniyor en ağır parçalarda bile. Müziği kim sevmez ki değil mi?

Müziksiz kalmamak ümidiyle..

İlginç Sunumlar
Farklı Tabak Sunumları
Food Art, Plate Art
hobbyolog-sunumlarım

DAHA FAZLASI

TABAK SUNUMLARIM 1630941587185077840

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item