Lavanta Kesesi Nasıl Yapılır

Lavanta Kesesi Yapımı Lavanta Kesesi Nasıl Yapılır Lavanta Kesesi Nişan Lavanta Kesesi Yapımı Lavanta keseleri yapımı hem zev...

Lavanta Kesesi Yapımı

Lavanta Kesesi Nasıl Yapılır
Lavanta Kesesi Nişan
Lavanta Kesesi Yapımı

Lavanta keseleri yapımı hem zevkli hem de kolay el işlerinden biridir. Tabi dikiş makineniz varsa daha kolay. Ben tek tek elimde makine dikişi tekniği ile dikiyorum. Lavanta keseleri özellikle nişan, kına geceleri, bebek mevlütleri gibi özel günlerde tercih edilir. Kumaştan lavanta kesesini nasıl yapıyorum anlatmaya çalışacağım.

Lavanta Kesesi İçin Gerekli Olan Malzemeler
  
  • İnce dokulu kumaş
  • Dantel kenar
  • Kurdela 
  • Süslemek için keçe kumaş
  • İğne 
  • İplik
  • Elyaf
  • Lavanta kurusu
  • Sıcak silikon yada güçlü bir yapıştırıcı
      
 Lavanta Kesesinin Yapımı
Lavanta Kesesi Yapımı

Lavanta Kesesi Yapımı

         
Anlatımına geçmeden önce dikiş makinesi kullanmanızı tavsiye ederim. El ile dikimi biraz daha oyalıyor.
Kumaşımızdan eşit şekilde dikdörtgen uzun parçalar keselim. Yaklaşık olarak 12-18 cm olarak kestim sanıyorum. İçi dolunca bu boyut biraz daha küçülüyor.
Kestiğimiz her parçayı enine katlayalım. Tersinden bir ucu açık kalacak şekilde dikelim. Ben elimle dikiyorum makineniz varsa daha kolay olur. Dikme işlemi bitince düzünü çevirelim. Dantelden üst kısmını çevreleyecek kadar kısım kesip sıcak silikon ile yapıştıralım.Hazırladığımız keselerin içine önce elyaf dolduralım. Biraz lavanta ekleyelim ve geri kalanına yine elyaf dolduralım. Ağzını büzerek kurdela ile bağlayalım. İsteğe bağlı kestiğimiz keçe kalpleri üzerine yapıştıralım. Lavanta kesemiz hazır. Yapacak olanlara kolay gelsin:)
Lavanta Kesesi Yapımı

Lavanta Kesesi Nasıl Yapılır
Lavanta Kesesi Nişan
Lavanta Kesesi Yapımı
hobbyolog-hobilerim

DAHA FAZLASI

new 5587166189673525024

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item