Halat İpinden Kapı Süsü

Halat İpinden Kapı Süsü Nasıl Yapılır Keçeden Kapı Süsü Yapımı Halat İpinden Dış Kapı Süsü Halat ipiyle zemin oluşturmak çok kolay o...

Halat İpinden Kapı Süsü Nasıl Yapılır
Keçeden Kapı Süsü Yapımı
Halat İpinden Dış Kapı Süsü

Halat ipiyle zemin oluşturmak çok kolay olduğu için halat ipiyle yaptığım çalışmaları daha çok seviyorum:) Bu kapı süsünün hazırlamam kolay olmuştu. Baykuş ve harfler biraz uğraştırdı yine dolgu olduğundan ama zevkliydi. Hayvan yada insan figürlerini çalışırken yüz ifadelerini ayarlamak çok önemli. Göz bebeğini yada kaşı için kullandığınız ipi farklı noktalara yerleştirdiğinizde asık suratlı yada kızgın yüz ifadeleri çıkabiliyor. Bay kuşum biraz anlamsız bakıyor mesela bu çalışmada:)
Bu çalışmanın aşamalarını çekmemiştim. Biraz bahsedeyim ve daha iyi anlamak için Halat İpinden Kapı Süsü Nasıl Yapılır? adlı yayınımı inceleyebilirsiniz

Halat ipini yine bir tabağa dolayarak silikon ile sabitledim. Üzerindeki baykuşu, evi ve harfleri keçeden hazırlayıp kestim. Ayrıca bunlar için herhangi bir makine yada hazır kesilmiş kumaş kullanmıyorum:) Tek tek harfleri kesmek özellikle daha zor oluyor yani ayrı bir emek istiyor. Harflerin arkasına gölge vermek için siyahtan harf koydum ayrıca.
Kuşun dalı için bir ağaç parçası buldum yerden kırmadım yani:) Hatta dalın bir parçası kırıktı yapıştırdım.


Bu kapı süsünden ilk önce sipariş üzerine yapmıştım. Kızım çok beğendiği için bir de kendimize hazırladım. Şu sıralar çok sıkıldığımdan her an bir yenisini yapabilirim:) Bu sevimli Kapı süsü de burada kayıtlara geçsin:)

Keçeden Deniz Temalı Kapı Süsü Yapımı Burada
Halat İpinden Dış Kapı Süsü

Halat İpinden Kapı Süsü Nasıl Yapılır
Keçeden Kapı Süsü Yapımı
hobbyolog-hobilerim

DAHA FAZLASI

new 5472982818306595939

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item