Kuşlu Kapı Süsü

Keçeden Kapı Süsü Keçeden Kapı Süsü Yapımı Keçeden Çocuk Odası Kapı Süsü Yayına alacağım o kadar çok el işi ve tarif var ki hangisi...

Keçeden Kapı Süsü

Keçeden Kapı Süsü Yapımı
Keçeden Çocuk Odası Kapı Süsü

Yayına alacağım o kadar çok el işi ve tarif var ki hangisini yayınlayacağım şaşırıyorum bazen. Kızıma yapmış olduğum kuşlu kapı süsünü seçtim bugün. Basit işlerimden birisi ama yine de diğerleri gibi el becerisi isteyen bir iş. Kuşları arak ön keserek birleştirdim ve elyaf ile doldurdum. Ağaç dalını da aynı şekilde hazırladım. Çiçekleri tek parça olarak kestim ve hepsini sıcak silikon ile sabitledim. Harfleri kalın keçeden kestim. kurdela ile ağaç dalına bağladım. Hala kapımızda asılı olan kapı süsünden sıkıldı kızım artık prensesli kapı süsü istiyor. Vakit bulabilirsem yapıp paylaşacağım.

Halat İpinden Kapı Süsü Burada
Deniz Temalı Keçeden Duvar Panosu Burada
Tüm El İşlerime Buradan Ulaşabilirsiniz

DAHA FAZLASI

new 3115433895636114219

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item