Pencere

İlginç Tabak Sunumları İlginç Tabak Sunumları Farklı Tabak Sunumları Okul Öncesi Tabak Sunumu Food Art, Art Plate Yiyecekle...

İlginç Tabak Sunumları

İlginç Tabak Sunumları
Farklı Tabak Sunumları
Okul Öncesi Tabak Sunumu
Food Art, Art Plate

Yiyeceklerle Sunum hazırlamak gerçekten çok eğlenceli. Bir anda aklıma bir şeyler geliyor ve bunları tabağa aktarıyorum. İlginç tabak sunumlarımı gören çocuklarım yemediği sebze yada diğer yiyecekleri iştahla yiyorlar. Çünkü çocuklar için her şeyin oyun yada eğlenceli olan hali daha ilgi çekicidir.Çocuklar için Eğlenceli Kahvaltı tabağı yada başka bir öğün hazırlamak bu şekilde çok kolay oluyor. Yemek yemeyi sevmeyen çocuklarım yok şükür ama yemedikleri bazı yiyecekler var. Bu şekilde tabaklar hazırlayarak o yiyecekleri de yemiş oluyorlar.
Bugün de bir kahvaltı tabağı hazırladım. Çocuklar bunu ev zannetse de ben aslında bir pencere yaptım. Pencere önündeki saksılardan da anlaşılabilir. Neler kullandım? kaşar peyniri, hamburger peyniri,havuç, nane, dereotu ve kepekli ekmek. Sonra da kuzucuklar afiyetler yediler. 


İlginç Tabak Sunumları
Farklı Tabak Sunumları
Okul Öncesi Tabak Sunumu
Food Art, Art Plate
hobbyolog-sunumlarım


DAHA FAZLASI

TABAK SUNUMLARIM 5999263714343570699

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item