Erkek Bebek Doğum Panosu

Keçe Kapı Süsü Yapımı Keçeden Kapı Süsü Erkek Bebek Doğum Panosu Keçeden Doğum Panosu Keçeden Doğum Panosu En sevdiğim ve anlamlı b...

Keçe Kapı Süsü Yapımı
Keçeden Kapı Süsü
Erkek Bebek Doğum Panosu
Keçeden Doğum Panosu
Keçeden Doğum Panosu

En sevdiğim ve anlamlı bulduğum çalışmalardan biri doğum bilgilerinin bulunduğu bebek panoları. Panoyu etamin kasnak üzerine hazırladım. Kumaşı kasnağa geçirip gerdim ve vidaladım. Üzerindeki figürleri yine keçe üzerine çizip kestim ve sıcak silikon ile sabitledim. Doğum bilgilerini kalem kullanmadan dikişle yazdım. Çok da düzgün ve kalıcı oldu.

Keçeden Deniz Temalı Kapı Süsü Burada
Keçeden Mutfak Kapı Süsü Burada
Tüm Hobilerime Buradan Ulaşabilirsiniz
Keçeden Doğum Panosu
Keçe Kapı Süsü Yapımı
Keçeden Kapı Süsü
Erkek Bebek Doğum Panosu
Keçeden Doğum Panosu
hobbyolog-hobilerim

DAHA FAZLASI

new 1114982333966223139

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item