Minik Kuş

Susam Sokağı- Minik Kuş İlginç Tabak Sunumları Susam Sokağı Minik Kuş Farklı Tabak Sunumları 90 lar hayatımın unutamadığım en güze...

Susam Sokağı- Minik Kuş

İlginç Tabak Sunumları
Susam Sokağı
Minik Kuş
Farklı Tabak Sunumları

90 lar hayatımın unutamadığım en güzel en duru zamanlarıydı. Okuldan eve koşarak gelirdim Susam Sokağı başlayacak diye. Ne bilgisayar ne telefonun olduğu, farkındalığın üretkenliğin gelişmiş olduğu, şüphesiz en güzel zamanlardı. İnsanlar birbirine güvenir, komşuya güvenilir, art niyet aranmaz, şüpheci davranılmaz güzel güzel çocuk yetiştirilirdi. Şimdi bir garip zamandayız, aynı şeyleri bir sihirli değnek olsa da bu zamana aktarsak.
Neyse o güzel yıllardan aklımda kalanlardan bir Minik Kuş.. Minik Kuş un diyologlarını çok iyi hatırlamıyorum, bana ne kattığını da:) ama aklımda kalmış o kocaman cüssesi:) ben de küçük bir tabağa sığdırdım onu bugün.
Susam Sokağı- Minik Kuş

İlginç Tabak Sunumları
Susam Sokağı
Minik Kuş
Farklı Tabak Sunumları
hobbyolog-sunumlarım

DAHA FAZLASI

TABAK SUNUMLARIM 7103441221947877458

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item