Prenses Kapı Süsü

Prensesli Kapı Süsü Keçeden Prensesli Kapı Süsü Keçeden Kapı Süsü Yapımı Kız Odası Kapı Süsü Prenses Kapı Süsü Merhaba. Eylül için ...

Prensesli Kapı Süsü
Keçeden Prensesli Kapı Süsü
Keçeden Kapı Süsü Yapımı
Kız Odası Kapı Süsü
Prenses Kapı Süsü

Merhaba. Eylül için prensesli at arabalı kapı süsü çalışmıştım bir süre önce. At beyaz ve üzerine yelesi pembe oldu ve inci ile bir bağ yaptım. At arabası da beyaz ve pembe oldu. Dantel güpür ile süsledim. Bu görüntüye bir de prenses ekledim. Prensesi yine koyu pembe elbiseli oldu. Üst kısma Eylül bebeğin ismini ekledim. Kurdela ile aşağı sarkıtıp boy kısmının ortasına prensesi, kurdelanın alt kısımlarına da atı ve arabayı yerleştirdim. Çok da güzel oldu. Yaklaşık 60 cm yüksekliğinde ve 50 cm eninde. Prenses temalı keçe kapı süslerime bakmak isterseniz yine sayfamda el işlerim kısımında bulabilirsiniz.
Prenses Kapı Süsü

Prenses Kapı Süsü

Prenses Kapı Süsü


Prensesli Kapı Süsü
Keçeden Prensesli Kapı Süsü
Keçeden Kapı Süsü Yapımı
Kız Odası Kapı Süsü

DAHA FAZLASI

PRENSESLİ KEÇE KAPI SÜSÜ 7026878096027667105

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item