Üçgen Kek Tarifi

Üçgen Kek Tarifi İngiliz Keki Piramit Kek Tarifi Kek Kesim Şekilleri Baklava Dilimi Kek Nasıl Kesilir Üçgen Kek, Kek Tarifleri   ...

Üçgen Kek Tarifi

İngiliz Keki
Piramit Kek Tarifi
Kek Kesim Şekilleri
Baklava Dilimi Kek Nasıl Kesilir

Üçgen Kek, Kek Tarifleri içinde en gösterişli tariflerden biri. Bu tarifi epeydir denemek istiyordum. En sonunda denedim ve gerçekten harika bir kek olduğuna karar verdim. İlk bakışta nasıl yapılmış biraz uğraştırıcı galiba gibi düşüncelere kapılsam da yapımı gerçekten çok kolay. Siz de denemediyseniz muhakkak denemenizi öneririm. Sosun verdiği tat ayrı, hindistan cevizinin verdiği tat ve kekin verdiği lezzet daha ayrı. Muhteşem leziz bir kek.
Keke şekil vermesi çok kolay sadece dikkat edilmesi gereken nokta çikolata sosuna bularken kekin ortasına bulaşmamasına dikkat etmek.Ben ilk keki buladığımda buna dikkat etmedim ve her tarafına çikolata bulaştırdım. Sonraki parçalarda aynı hatayı yapmadım çikolata sosu olan elimi peçete ile silerek daha dikkatle çalıştım. . Bu noktaya dikkat ederseniz fotoğrafta ben yaptığım gibi güzel bir görüntü elde etmiş olursunuz.
Farklı tariflerle ikramlarını çeşitlendirmek isteyenler için harika bir tarif. Muhakkak deneyin.

Yumurtasız Kek Tarifi Burada
Mini Köstebek Pasta Tarifi Burada
Tüm Tariflerime Buradan Ulaşabilirsiniz
Üçgen Kek Tarifi


Üçgen Kek Tarifi İçin Malzemeler

  • 4 adet yumurta
  • 1.5 su bardağı toz şeker
  • Yarım su bardağı sıvı yağ(100 ml)
  • Yarım su bardağı süt(100 ml)
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 su bardağından biraz az un


Sosu İçin;

  • 2 su bardağı süt
  • 3.5 çorba kaşığı kakao
  • Yarım su bardağı toz şeker


Bulamak için;
  • Yaklaşık 2 su bardağı hindistan cevizi


Üçgen Kek Nasıl Yapılır?
Üçgen Kek Nasıl Yapılır

Üçgen Kek Nasıl Yapılır

Üçgen Kek Nasıl Yapılır

Üçgen Kek Nasıl Yapılır

Üçgen Kek Nasıl Yapılır


  • Yumurta ve şekeri derin bir karıştırma kabına alalım ve mikserle iyice rengi açılıp şeker eriyinceye kadar 5 dakika çırpalım.
  • Sütü, sıvı yağı ve vanilyayı ekleyelim ve biraz daha çırpalım.
  • Unu ve kabartma tozunu eleyerek ilave edelim iyice karıştıralım.
  • Margarinle tabanını ve kenarlarını iyice yağladığımız dikdörtgen borcama kek hamurunu dökelim.
  • 175 derece fırında pişirelim( ben kekleri fırına soğukken kokuyorum bu şekilde daha güzel kabarıyor). 
  • Kek pişerken sosu hazırlayalım. Küçük bir tencereye sütü, kakaoyu ve toz şekeri alalım karıştırarak kaynatalım. Ocaktan alalım ve soğumaya bırakalım.
  • Fırından aldığımız keki de soğumaya bırakalım.
  • Tamamen soğuyan keki şekilde görüldüğü gibi dilimleyelim.
  • Her bir parçanın önce kenarlarını sosa sonra hindistan cevizine bulayalım. 
  • Buzdolabında 1 saat kadar dinlendirip servis edelim.
  • Afiyet Olsun
Üçgen Kek Tarifi

Üçgen Kek Tarifi

Üçgen Kek Nasıl Yapılır
Piramit Kek Tarifi
Kek Kesim Şekilleri
Baklava Dilimi Kek Nasıl Kesilir
hobbyolog-tariflerim

DAHA FAZLASI

ÜÇGEN KEK TARİFİ 7187119775626932547

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item