Çocuklar ve Oyun

Evde Çocuk Aktiviteleri Okul Öncesi Eğitim Evde Çocuk Aktiviteleri Evde Çocuk Oyunları Oyun oynama zamanları çocukların zekası v...

Evde Çocuk Aktiviteleri
Okul Öncesi Eğitim
Evde Çocuk Aktiviteleri
Evde Çocuk Oyunları

Oyun oynama zamanları çocukların zekası ve beyin gelişimi için oldukça faydalı. Tabi nasıl kullanıldığına bağlı. İnternet oyunlarını vs bu oyunlardan saymıyoruz tabi ki:) Yapılan araştırmalara göre  sadece yaratıcı ve çocukların hayal dünyasını geliştiren oyunlar; çocukları beyin gelişimini hızlandırıyor.  Dedim ya internet oyunları dahil değil diye, maalesef günümüzde  çocuklar bilgisayar başında çevrimiçi oyunlar oynayarak vakit geçiriyorlar. Bazı çizgi film karakterleri de televizyon kanalları sayesinde  çocukların beynine empoze ediliyor.

Çocuklar günümüz çizgi film karakterlerini, bilgisayar oyunlarını tercih etse de; çocukların teknoloji isteklerine sınır koymak gerekir. Çocuğun hayatında yaratıcı düşünme, kararlılık, sosyal becerileri ilerletme, özgüven tamlığı, ileriye yönük düşünme gibi faydalar sağlayan oyunları çocuklara sevdirmek biz anne babalara düşüyor.


O kadar oyun oyun dedik biz de bu gördüklerinizi oynuyoruz. Benim pantolon, tişört ve kumaşlara bakarak çıkarttığım bu görsellerle çok eğleniyoruz. Çok da güzel pozlar veriyorlar sonra da heyecanla çektiğim fotoğraflara bakıyorlar.” Anne beni uzaylı yapsana! Anne beni prenses yapsana” gibi istekler geliyor ardından:) Bu çikolata şeker yağmış gökyüzünde bulutlardan. Çocukken çok isterdim sonun da bu da oldu:) Sizlere de bol hayalli günler dilerim..
Evde Çocuk Aktiviteleri

Evde Çocuk Aktiviteleri
Okul Öncesi Eğitim
Evde Çocuk Aktiviteleri
Evde Çocuk Oyunları
hobbyolog-çocuklar için

DAHA FAZLASI

OKUL ÖNCESİ OYUNLAR 5862169280200782496

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item